21 Kasım 2024 / Perşembe
Fikret KÜÇÜKKOYUNCU

Fikret KÜÇÜKKOYUNCU

Müşteri Kraldır / Kraliçedir…

ECZANEDE DATA YÖNETİMİ -3

Eğer iyi bir kategori yönetimi ve yerleşim planı yapıldıysa müşterilerin başka ihtiyaçlarını da uyandırıp onları sizden almasını sağlayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi...

Müşteri Kraldır / Kraliçedir…

ECZANEDE DATA YÖNETİMİ-2

Bir önceki yazımızda eczacılığın giderek zorlaştığı, iş süreçlerinin daha komplike hale geldiği günümüzde eczacılarımızın modern perakendeciliğin ve işletmeciliğin iş yönetim...

Müşteri Kraldır / Kraliçedir…

ECZANEDE DATA YÖNETİMİ

Geleceğin eczaneleri modern işletmelerin yaptığı gibi işini çok daha iyi ölçebilmeli ve yönetebilmeli, sorunları tespit edip aksiyon alabilmelidir. Eczacılığın giderek...

Müşteri Kraldır / Kraliçedir…

Alışverişin Adımları-5

Görsel İletişim Materyallerinin Önemi Durma aşamasında olduğu gibi bu aşamada da görsel iletişim materyalleri müşterilerin alışverişlerinde etkili olurlar. Biraz önce...

Müşteri Kraldır / Kraliçedir…

Alışverişin Adımları-4

Kolay alışveriş ortamı, rafların önünde bir şekilde durup alışveriş yapabilme ihtimali oluşmuş müşterilerin, ürünleri de kolayca seçerek alışverişini bitirmesine olanak...

fıkret kucukkoyuncu2 yeni

Alışverişin Adımları-2

Fikret KÜÇÜKKOYUNCU yazdı...   Bir önceki yazımda insanların alışveriş kararları verirken belli aşamalardan geçtiğinden bahsetmiştim. Bu aşamalara göre de mağazaların,...