ECZANEDE DATA YÖNETİMİ-4
STOK YÖNETİMİ Son birkaç yazımızda Eczanede data yönetiminin önemi üzerinde duruyoruz ve hangi kriterlere bakmamız gerektiğini belirtiyoruz. Bu haftada bu...
STOK YÖNETİMİ Son birkaç yazımızda Eczanede data yönetiminin önemi üzerinde duruyoruz ve hangi kriterlere bakmamız gerektiğini belirtiyoruz. Bu haftada bu...
Eğer iyi bir kategori yönetimi ve yerleşim planı yapıldıysa müşterilerin başka ihtiyaçlarını da uyandırıp onları sizden almasını sağlayabilirsiniz. Bildiğiniz gibi...
Bir önceki yazımızda eczacılığın giderek zorlaştığı, iş süreçlerinin daha komplike hale geldiği günümüzde eczacılarımızın modern perakendeciliğin ve işletmeciliğin iş yönetim...
Geleceğin eczaneleri modern işletmelerin yaptığı gibi işini çok daha iyi ölçebilmeli ve yönetebilmeli, sorunları tespit edip aksiyon alabilmelidir. Eczacılığın giderek...
Fırsat maliyeti, herhangi bir malın üretimini veya satışını artırmak için başka bir maldan vazgeçilmesi, feragatta bulunulması gereken mal ve/veya kazanç...
Görsel İletişim Materyallerinin Önemi Durma aşamasında olduğu gibi bu aşamada da görsel iletişim materyalleri müşterilerin alışverişlerinde etkili olurlar. Biraz önce...
Kolay alışveriş ortamı, rafların önünde bir şekilde durup alışveriş yapabilme ihtimali oluşmuş müşterilerin, ürünleri de kolayca seçerek alışverişini bitirmesine olanak...
Fikret KÜÇÜKKOYUNCU yazdı... Bir önceki yazımda insanların alışveriş kararları verirken belli aşamalardan geçtiğinden bahsetmiştim. Bu aşamalara göre de mağazaların,...
© 2021 Tekprosis Bilgisayar - Tekprosis Professional Partner