Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliği ile gerçekleştirilen ve Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması “Social Media Awards Turkey”de jüri ödülleri kategorisinde 350 başvuru değerlendirildi. Altın, Gümüş ve Bronz’dan oluşan 40 ödülle en başarılı sosyal medya çalışmalarının belirlendiği etkinlikte Abdi İbrahim, sosyal sorumluluk iletişimi kategorisinde Bronz Ödül’e layık görüldü.
Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey’e Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak üzere tüm sosyal medya kanallarında gerçekleştirilen kampanyalar katıldı. Social Media Awards Turkey ödüllerinde sosyal medya kampanyası, sosyal sorumluluk iletişimi, online reklam ve viral video gibi birbirinden farklı kategoriler ödüllendirildi.
29 Ekim Dünya Sedef Hastalığı Günü kapsamında Abdi İbrahim’in sedef hastalığı ile ilgili farkındalığı artırmayı amaçladığı “Ceren’in Hikâyesi” projesiyle sedef hastalığının tedavi edilebilir ve bulaşıcı olmadığı aktarıldı. Küçük bir kız çocuğu Ceren’in gözünden anlatılan hikâyede, sedef hastası annesinin maruz kaldığı toplumsal önyargılar, yaşadığı durumlar ve baş etme yöntemleri anlatıldı.