Besin destekleri pazarının önemli oyuncusu Kampotu, geleceğini sağlık ve iyilik sektörünün tecrübeli isimlerinden Beril Koparal Ergün’e emanet etti.
Bünyesinde barındırdığı Voonka, Voonka Collagen, Voonka Kids, Voonka Next ve Doctor Mito markaları ile tüketicilerine geniş bir gıda takviyesi portföyü sunan Kampotu yönetimini devralan Beril Koparal Ergün; sağlık ve iyilik sektöründeki tecrübesiyle, pandemi ile birlikte değişen iş hayatına yenilikçi bakış açıları ve uygulamalarla uyumlanmayı sağlamak, daha güçlü bir ekiple fark meydana getirecek ürünler geliştirmek ve tüketicilerle buluşturmak üzere çalışmalara başladı. Gül Ecza Deposu ve Kampotu Yönetim Kurulu Başkanı Hülya Keçelioğlu: “Besin Destekleri ekibimizin başına güçlü bir lider arıyorduk, bu arayışımızı sevgili Beril Koparal Ergün ile sonlandırdık. Kendisinin bizimle birlikte gerçekleştireceği çalışmaların sektör için örnek teşkil edeceğini düşünüyoruz. Hedeflerimiz büyük, bu hedeflere emin adımlarla ilerleyeceğimize ve sektörün öncülerinden olmaya devam edeceğimize yürekten inanıyoruz” dedi.
Kampotu Genel Müdürü Beril Koparal Ergün ise, “Son 10 yıldır besin destekleri alanında öncü ürünleri pazara sunan ve her gün portföyünü geliştiren Kampotu ailesi içinde olmak ve şirketi daha ileriye taşımak için çalışmak beni şimdiden çok heyecanlandırıyor” diyerek yeni projeler için sabırsızlandığını dile getirdi.
Beril Koparal Ergün kimdir?
1971’de İstanbul’da doğan Beril Koparal, orta öğrenimini Kadıköy Anadolu Lisesi’nde tamamladı. Üniversiteyi İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Tıbbi Biyolojik Bilimler Bölümü’nde okuduktan sonra İstanbul Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü’nde Tıbbi Biyoloji ve Genetik yüksek lisansını bitirdi. 1993-1997 yılları arasında Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Tıbbi Biyoloji ve Genetik Anabilim Dalı’nda araştırma görevlisi olarak çalıştı ve aynı konuda doktora çalışmalarına devam etti. 1997 yılında üniversiteden istifa ederek ilaç sektörüne danışmanlık vermeye başladı.
1997 – 2005 yılları arasında Deonta ve Deomed isimli sağlık iletişim şirketlerinde yönetici ortak olarak görev yaptı. 2005 yılında BBMediks isimli kendi sağlık iletişimi şirketini kurdu. 2010 yılında kendi şirketini dünyanın en büyük sağlık iletişim şirketi Ogilvy Healthworld / CommonHealth ile birleştirerek yönetimin başına geçti. 2010-2015 Şubat ayı arasında Türkiye’nin Genel Müdürü ve Kuzey Afrika / Ortadoğu (MENA) İş Geliştirme Direktörü olan Koparal, Mart 2015 – Mart 2018 arasında Zade Vital Genel Müdürü ve İbni – Sina AR&GE Merkezi Müdürü olarak kariyerine devam etti. Mart 2018 – Kasım 2019 tarihleri arasında Zade Global Genel Müdürü olarak Chicago’da yaşadı ve Zade Vital markasını ABD pazarına açtı. Kasım 2019 itibariyle Türkiye’ye dönerek Note Cosmetics Global Genel Müdürü oldu. Bu yıllar zarfında Türkiye ve yurt dışında işletme ve fitoterapi yüksek lisansı, koçluk, NLP ve imaj danışmanlığı eğitimleri aldı. İlk önce Bilgi Üniversitesi ve şimdi Koç Üniversitesi iş birliği ile devam eden “Ürün Müdürlüğü Sertifika Programı”nda 8 yıldır eğitmen olarak devam etmektedir.
Pembe Hanım Kanser Hastaları ve Yakınları ile Dayanışma Derneği Başkan Yardımcısı, PWN İstanbul Yönetim Kurulu Üyesi, Köy Öğretmenleri’ni Destekleme Derneği aktif üyesi ve pek çok tıp derneği üyesidir. Bilimsel ödüllerinin yanısıra Rotary Excellence Awards, 2020 İsnet Yılın Kadın CEO’su ödülüne sahip olan Koparal son 6 yıldır Ekonomist Dergisi’nin En Başarılı 50 Kadın CEO listesindedir. Ayrıca Yönetim Kurulunda Kadın Derneği 4. Dönem Mentisi’dir. 4 adet şiir kitabı, pek çok makale ve 2 adet temalı kitap yazarı olan Koparal 3 kız (24, 22 ve 19 yaşlarında) annesidir.
Kampotu
2012 yılında insanlara daha sağlıklı ve doğal bir yaşam sunmak için yola çıkan Kampotu; doğadan aldığı ilhamla tüketicileri için sağlıklı çözümler sunarak onları besin takviyeleri ile buluşturmaktadır. Kuruluşundan bu zamana kadar geçen 9 yılı aşkın sürede 15.000 ne yakın eczanede yer alan Kampotu; 4 ürün ile başlanan marka yolculuğuna bugün yüzü aşkın ruhsatı alınmış ürünle devam etmektedir. Dinamik ve hep daha iyiyi hedefleyen bir şirket kültürü olan Kampotu, 2017 yılında Türkiye’de ilk likit kollajeni üreten firma olarak bugün sektörde hızla genişleyen kollajen pazarının öncülerinden biri olmaya devam etmektedir. Mart 2020 tarihinde %30’unu üretim alanlarını %10’unu AR-GE çalışmalarının yapıldığı laboratuvarların oluşturduğu toplam 3600 metrekarelik yeni üretim tesisini faaliyete geçiren Kampotu bünyesinde barındırdığı Voonka, Voonka Collagen, Voonka Kids, Voonka Next ve Doctor Mito markaları ile tüketicilerin her türlü ihtiyacını karşılayan geniş ürün portföyü sunmakta olup Destek Hayat Değiştirir, Tohum Otizm vakfı ile Eğitim Peşinde, Ege Orman Vakfı ile Daha Yeşil Bir Yarına Kapak At sosyal sorumluluk projelerini yürütmektedir. Voonka 2018 yılından bu yana Türkiye Basketbol Federasyonu Milli Takımlar Resmi vitamin ve mineral sponsorudur.